Review, performance, practice, production

Standard

Inspectia a iesit bine. De fapt foarte bine. Cu ajutorul extraordinar al colegilor, care au lucrat din umbra, ca furnicutele, ca sa fie totul bine si la clasa si la sala de consiliu unde s-a purtat discutia finala. Clasele aratau impecabil, iar copiii erau scosi din cutie! Nefiresc? Cu siguranta nu mi-as dori mereu sa am la ora copii incremeniti ca azi, care abia sopteau la activitatile pe perechi (desi using partner voices e o idee buna), dar e extraordinar sa-i vezi cum se pot mobiliza si ce frumos stiu sa lucreze in situatii mai… formale. La clasa mea toti baietii erau imbracati de gala si aratau de nota 10! Nu ca le-ar fi impus cineva sa vina asa, poate de aceea m-au impresionat. Au lucrat, au raspuns, lectiile au mers bine si la ora 12 am terminat. La sesiunea de feedback, copiii mi-au spus ca le-a placut lectia asta „deosebita si impunatoare”. Ma bucur ca am trecut si de examenul asta… era un mare stres. Si multumesc colegilor (Georgi, Dana, Octa, Alexandra, Alex in special) si secretariatului si doamnei directoare si elevilor si unei mamici speciale, despre care stiu ca ma citeste :) You are my stars!

Urmeaza ceva examene orale si scrise la vara, inainte sa pot spune ca am definitivat. Dar de ele inca nu mi-e frica; sunt prea departe :))

Sa aveti un weekend frumos. Eu maine merg la Campina.

Lasă un răspuns

