1 mai in oras

Standard

La soare totul are alt farmec. Lumina, culorile se schimba. Azi a fost prima zi adevarata de vara si m-am simtit in Bucuresti ca-ntr-un alt oras, cu aparatul foto dupa mine, cu ochelarii de soare, in picioarele goale (fara ciorapi, desi, fireste, in pantofi), turista. Am surprins strazi goale, afise bizare, multa lume in parc si cateva case in paragina prin Centrul Vechi. Si tousi altfel stau lucrurile acolo, iar strazile desfundate de asta-toamna sunt acum pavate si pline de terase de la care rasuna voci in franceza, germana, engleza, italiana… semn ca poate au ajuns si la noi turistii :)

Plimbarea ne-a purtat pana la restaurantul turcesc Divan de pe strada Franceza, unde-am sezut pe pernute si ni s-a servit chebab, bere Efes si baclava. Sa tot traiesti… in Bucuresti! :0

3 responses »

  1. Si eu m-am simtit turist in Bucuresti azi :)
    Satula de Herastrau, Cismigiu si Drumul Taberei, pentru azi am vrut altceva.

    Am fost intai in Parcul Tineretului si am fost foarte placut surprinsa de ceea ce am vazut – spatii de joaca pentru toate varstele, inconjurate de verdeata bine intretinuta, fie ca erau copaci sau doar iarba.

    Apoi in Parcul Carol mi-a placut sa regasesc mausoleul – o reprezenta el comunismul dar si asta a fost parte din viata mea, nu? Mi-a placut ca am gasit garda la Mormantul soldatului necunoscut, ca peste tot era o simfonie de culori. Pentru prima data m-am simtit cu adevarat mandra de orasul meu :)

  2. Sanda, am ajuns si eu ieri in Tineretului si m-am bucurat, pentru ca arata foarte bine. Si imi place mult de tot ca se poate sta pe iarba!! Ma bucur ca anul asta a venit vara asa vesel si frumos. Te pup :*

Lasă un răspuns

