Stalker

Standard

– Buna ziua, zice domnul [inalt, chelios, cu ochelari funduri de borcan si costum demodat ou-de-ratza]. Stiti cumva la ce ora incepe spectacolul?

– La opt, raspund politicoasa.

– Multumesc, zambeste el cu toti dintii apropiindu-se de mine de parca voia sa ma inghita. Sunteti frumoasa, adauga.

– Multumesc, zic si plec.

Stau la semafor, sta si el; traversez, traverseaza si el. Fundurile de borcan s-au lipit de… fundul meu. Ma prefac ca nu bag de seama – spatiul public e al tuturora, deci treaba lui pe unde circula si atata timp cat nu vorbeste cu mine n-am de ce sa-l apostrofez. La urmatorul semafor trebuie sa ne oprim iar; de data asta e fix in spatele meu si respira greu. Ma dau mai incolo si se muta si el imediat, tot in spatele meu. Abia astept sa intru-n cafenea, sa ma intalnesc cu amica mea si sa scap de oul-de-ratza libidinos.

Ajung acasa, deschid calculatorul, un email al carui expeditor mi-e necunoscut.

„Te-am vazut azi pe strada”, graieste mesajul. „Erai frumoasa.”

Oh, for God’s sake!

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

