11 mai

Standard

Mi-e dor de Dana si de Adinutza zi de zi. Iar cand mi-e dor, ma opresc la peretele cu amintiri si le zambesc.

Va iubesc, dragele mele!

11 răspunsuri »

    • De pe data de 1 martie de cand am primit pandantivul de la Dana il port in fiecare zi. O zi am fost foarte trista crezand ca l-am pierdut, dar l-am gasit ulterior chiar la mine in garaj. De atunci, nu ma mai despart de el. Simt ca ma protejeaza si e al doilea lucru pe care il iau dimineata (dupa aghiasma).
      Nu doar ca le port in gand in fiecare zi, dar sunt inca seri cand lacrimile imi uda perna, gandind ca le-am pierdut pentru totdeauna. Cum pot da timpul inapoi sa fim din nou impreuna?
      Mi-e foarte dor de ele si incerc sa-mi alung durerea citind fragmente de pe blogul Danei.

      Iar blogul Christinei e o oaza de verdeata, o gura de aer proaspat, un colt de rai unde doresti sa te relaxezi, sa te odihnesti, sa-ti incarci bateriile.
      Multumesc, Christina!

  1. Si eu ma gandesc in fiecare seara la Adina..si ieri mai mult ca oricand am facut-o ,ma intreb „De ce?” si nu gasesc niciun raspuns ,nu am cu cine sa vb despre aceasta durere si ma simt groaznic ,cand i-am vazut numele pe cruce mi s-au inmuiat picioarele.
    Sper k Dumnezeu sa o faca fericita acolo sus pt k merita!

  2. Eu am purtat azi cercelusii primiti de la Dana.De fiecare data cand trec pe langa altarul de la scoala,le transmit ca le iubesc si ca mi-e dor de ele.

  3. Andrei… in fiecare zi le dedic un gand bun si un zambet. Sunt vii in sufletul meu, amandoua.

    Andreea, amin si sa ai o zi frumoasa.

    Geo, draga mea, credinta in Dumnezeu ne ajuta in astfel de situatii cand nu avem raspunsuri. Te rog sa-mi mai scrii, daca vrei – ne consolam una pe alta… of. >:D<

    Georgi, de fiecare data cand trec pe langa peretele amintirilor simt ca avem doi ingeri pazitori :)

  4. Catalin, da, it’s a shrine :) Incercam sa le mai pastram pe fete putintel printre noi; ne e prea greu sa nu mai fie deloc… Eu simt ca-mi face bine acest altar si ma bucur ca-l avem.

  5. Cat de trist, ma bucur mult ca aveti un astfel de loc ce sa va amjinteasca in fiecare moment de ele. Pacat ca ceasul rau le-a luat asa de repede dintre noi, mai ales pe doamna diriginta…

Lasă un răspuns

