donquijotesca

Standard

Traiesc in iluzia ca lumea nu este un han la care trag birjari si servitoare, ci un palat stralucitor, in care intalnesc cavaleri de soi si preafrumoase domnite. Desigur, lumea nu este nici una nici alta, ci probabil un talmes-balmes din cele doua, mai ales acum cu democratizarea comunicarii, web 2.o si  conversatia globala.

De cele mai multe ori Sancho nu e acolo sa-mi spulbere iluzia („vad! vad! eu vad numai… oile!”), de aceea imi iau ocazional partea de dusuri reci, palme peste fata si coarne in burta si ma vad nevoita sa ma retrag la umbra si sa numar ce mi-a mai ramas din masele…

6 răspunsuri »

  1. Asa e lumea…si cu rele si cu bune…dar tot raul e din cauza pacatului. Daca ne-am pocai cu adevarat si L-am urma pe Hristos, altfel ar fi lumea.

    O zi frumoasa! Si vreau sa va felicit pentru talentul pe care il aveti la scris.

  2. He, he, ce frumos ai pus-o!
    Eu, de cand m-am facut struta, tot cavaleri si preafrumoase domnite visez… Si am norocul sa persist in mirarea aiasta… Sper sa nu ma trezesc prea curand!
    La buna recitire!

  3. raspunsul meu: un zambet :)

    Rita, zici ca e un noroc? Eu mi-as dori sa fiu o realista de-aia nemiloasa cu picioarele pe pamant… dar nu-mi iese. Tot idealista raman :>

  4. Nu, nu, nu… Lasa-i pe altii sa-si bata capul cu realitatea, parol! Chestie de echilibru! La 100 de realisti, 2 idealiste! :) Cei zici de asta?

  5. Radu Paraschivescu spunea ceva foarte frumos pe tema asta intr-un interviu pe Cultural:cand vorbesti in fiecare zi cu oameni ca Marcel Iures sau Ioana Parvulescu ai senzatia ca Bucurestiul e populat cu nuferi si albatrosi, dar nu e asa. Si cine are norocul unor astfel de dialoguri zilnice?

Lasă un răspuns

