Website Story (2010)

Standard

Am fost la film, am vazut Website Story, mi-a placut. E suficient de dezlanat ca sa gasesti ceva sa-ti placa la el si are marele avantaj de a fi scurt. Nu apuci sa te plictisesti. In rest, o lume de reclame si bani gata, pitzi si baieti rai, parinti handicapati emotional si copii crescuti cu iutub, o groaza de stand-up comedy, coloana sonora foarte obvious, Florin Piersic Jr. si Dragos Bucur deliciosi si ceva mesaje morale in your face despre educatie, tineret si internet. Cum ii spune si titlul.

L-am vazut la Plaza Romania, nu stiu cat a costat biletul, ceea ce-mi aduce aminte ca nu i-am dat Georgianei banii pe el. Diva, sa-mi amintesti la scoala!

Regia: Dan Chisu

Povestea aici.

5 răspunsuri »

  1. Fara nici o legatura, aseara am vazut un nene pe o bicicleta, in centrul Bucurestiului, puteam sa jur ca e Dr House! :) semana perfect. Si fizic si ca stil de om. Trebuia sa-ti zic. :) E printre noi. :))

  2. Pingback: Experimental babble « Analytic Vision

  3. Pingback: Experimental tryout « Analytic Vision

Lasă un răspuns

