Se ausenta la magia

Standard

In facultate ascultam multa muzica spaniola, Alejandro Sanz si La Oreja si Danza Invisble si cine-o mai fi fost (Jarabe de Palo inca ascult, ei au mers cu mine dincolo de anii de facultate… ca si Estopa si Joaquin Sabina, pe care abia acum cativa ani l-am descoperit cu adevarat). Titlul e luat dintr-un cantec de-al lui A. Sanz, cine mai stie care, ascultat pe caseta audio cumparata de la libraria Eminescu cu patruzeci de mii si inseamna, intr-un fel pompos si nefiresc, „lipseste magia”.

Si cand lipseste magia totul e cenusiu si obisnuit si trebuie acoperit macar cu putin grafitti, daca pulberea de stele e rara si pretioasa. Cred ca Nanuca si Meli sunt de acord cu mine, desi fiecare din alt punct de vedere.

6 răspunsuri »

  1. Nimeni, multumesc! Il iubesc pe Ben Zander :) Numai faptul ca i-am vazut numele si deja ajuta :)

    Vecina, habar n-am nici eu ce mai face Alejandro… sa zicem ca-si bantuie uneori fostele fane =))))

    Catalin, ai maaaare dreptate. Si copiii ajuta, dar numai daca au pana-n patru ani si inca cred ca daca mami le deseneaza pe spate aripi ei vor putea sa zboare… :)

  2. Dragii mei, nu inseamna ca daca noi nu vedem magia in ceva sau undeva ea nu exista! Chris, te-ai gandit tu vreodata cata magie poate exista intr-un rucsac plin de spray-uri graffiti? :) … si pentru ca pulberea de stele nu e la indemana oricui si graffiti poate sa aduca putina magie!!!…si tot legat de magie, nu stiu cati dintre noi care ne aflam ieri in curtea scolii, la repetitii, ati prins momentul cand se repeta un anumit cantec…eu l-am prins si cu greu mi-am tinut lacrimile sa n-o ia la vale…maine e din nou JOI!

Lasă un răspuns

