Back to Bedrock

Standard

Am fost in tabara la Busteni; am revenit. In curte a aparut un cos care duce fumul in zare si nu mai miroase a pizza. Yay.

La „Buceni” a fost si soare si ploaie, iar azi cand am plecat erau 9 grade si muntii nu se vedeau din cauza cerului plumburiu si jos. Pe masura ce inaintam spre Bucuresti, temperatura crestea si norii incepeau sa se reliefeze. Ne-am oprit si la Campina, sa aprindem o lumanare la Dana. Am avut sentimentul ciudat ca nu-si doreste sa mergem, pentru ca n-a fost chip sa gasim lumanari in tot Comarnicul (ne-am consolat cu gandul ca vom gasi la cimitir), iar in Campina ne-am ratacit tare de tot, vreo 20-30 de minute am colindat si-am lasat in urma doua cimitire (dintre care unul in deal, dar nu pe muscel) inainte sa ajungem la Dana. La cimitir n-am gasit decat lumanari din cele drepte, stantate cu Arhiepiscopia Bucurestiului, iar mormantul se pregatea sa devina mai elegant, asa cum am vazut ca s-au facut multe din jur. Am aprins acolo lumanari de la toti copiii ei din clasa si au aprins si ceilalti elevi si ne-am gandit cu drag la ea.

A fost o tabara reusita, cu petrecere in pijamale, popa-prostu si trombon, filme in miez de noapte si plimbari pe la stadionul Euro-Africa, multe chipsuri si inghetata, excursii la Brasov si Babele si o noua runda de catarari la Aventura Parc. Imi place cum se creeaza intotdeauna anumite obiceiuri care apoi iti lipsesc: noi ne obisnuiseram sa iesim sa dam o tura de Zamora pe la ora 5-6 seara si sa inventam povesti pe drum. Ieseam eu cu trei copii de la mine din clasa, amatori de plimbare si mergeam la pas, urmarind veverite in copaci, azvarlind pietre in apa si oprindu-ne sa vorbim cu fiecare catelus si pisicuta din drum. A venit intr-o seara cu noi si Teodora (fetita colegei mele), care a cules „frori pentru mami”.

Teo are aproape 6 ani si-l zice pe „l” ca pe „r”, asa ca „precam” dimineata de la cabana si „afara proua” si ei ii „praceau” toate „durciurire”. Adorabila :)

Maine e ultima zi de scoala, apoi, cu litere mari, V A C A N T A.

Lasă un răspuns

