Vacanta!

Standard

Azi am luat vacanta pentru urmatoarele doua luni. Gata cu trezitul la 6 dimineata fie ploaie, fie soare, gata cu fuga dupa bus, inima batand sa-mi sparga pieptul ca l-am ratat, gata cu desele navete cu masina cand domnu’ Sandu e plecat in excursii si cu nervii de Pipera (ca se lucreaza, ca e aglomerat fara logica, ca mi se murdareste masina de parca am ramat cu ea la porci, ca sunt gropi, ca imi iese in fata excavatorul etc. etc.). Gata si cu orele lungi de pregatire acasa, cu stresul examenelor, cu pregatirea pentru olimpiada, bac, ib, lucrari si proiecte. Gata cu certurile intre copii, cu mesele de pranz la subsol, cu fuga cale de 3 etaje dupa o baie unde sa existe un rest de hartie igienica uscata (copiii au o pasiune dementa s-o „inmoaie” in veceu sau sa joace fotbal cu sulul), gata cu stersul tablei si miliardele de copii xerox pe care le produceam pe saptamana.

Cand stau sa ma gandesc in ce ritm frenetic lucram, ma mir uneori ca mai am puterea sa fac si altceva, sa scriu pe blog, sa citesc o carte (chiar mai multe!), sa vad un film, sa ies… E o arta de a jongla cu orele, care se intind si se comprima dupa nevoie, ca in ele sa incapa – vorba lui Arghezi – „cerul Tau si nesfarsitul”. Vacanta mi se pare, prin comparatie, un timp dilatat, lipsit de intensitatea si de vibratia timpului de la scoala.

Ramane amintirea unor momente frumoase alaturi de copii si colegi, raman pozele, proiectele pe care le-am facut, taberele si excursiile, crosul si concursul de pescuit, lectiile de engleza la DP (tare mult mi-a placut sa-mi amintesc literatura engleza) si orele de ToK, care vor continua si la anul.

Ramane si tristetea pierderii celor doua dragi colege, Dana si Adina, despre care si acum mi-e greu sa cred ca nu mai sunt si de care mi-e dor…

A fost un an foarte greu, care ne va mai tine in tensiune putin, pana pe 5 iulie cand aflam rezultatele bacului international.

Abia pe urma vom putea spune: „Vacanta placuta!”

O sa plec la Cluj si la Sibiu, probabil. Si-as vrea sa mai ajung la Brasov, la Aqua Parc.

3 responses »

  1. Vacanta placuta, si eu ma bucur de vacanta, dar mai pe jumatate pentru ca trebuie sa scriu lucrarea de gradul 1 si sunt inca prinsa cu unele activitati si cu asistenta la bac. Asa ca de la 1 iulie vreau sa ma apuc serios si sa depasesc acest writer’s block:)
    Imi doresc totusi cateva zile de plimbare, daca voi pleca pe undeva, I’ll let you know. Ar fi culmea sa ne intalnim pe la Sibiu ca eu ma duc la Sambata de Sus si de Jos ( unde sunt minunatii lipizzani ) si trec si pe la Sibiu.

Lasă un răspuns

