Post depresiv

Standard

N-am gasit inghetata. Nici Nirvana, nici Magnum almond, nici snickers. Deci sunt deprimata si nici n-am traditionala galeata cu inghetata in fata sa ma aline. Boo, AFI Cotroceni!

5 răspunsuri »

  1. Votez si eu pentru Nirvana, the best of the best!! De la o vreme incerc sa ma tin departe de ea ca sa am curaj sa ma apropii de cantar, dar de obicei optez pentru varianta galeata cand e vorba de Nirvana!!

  2. citeam postul cu vecinul si telefonul, si nu imi venea sa cred, ca si eu am unul la fel. dupa care am gasit problema cu inghetata, si ghici ce cautam zilele trecute in magazine.. Nirvana sau Magnum ALmond.. Coincidente? :)

    te pup si sper ca e frumos prin tara.

  3. @ Thelma – Nirvana isi merita numele! A se consuma responsabil :))

    @ octa – foarte tare! yalom este mandru de noi ca ne sincronicitam asa de frumos :) In tara a fost cuptor, sper ca la germanica e mai bine <3 Pup!

Lasă un răspuns

