My guy

Standard

Ironic sau nu, amfiteatrul in care am avut cursuri in prima zi s-a numit Mark Twain. Drept care, in semn de vibrant omagiu, am copiat portretul lui MT de pe perete :) Acuma sa nu credeti ca ma plictiseam la curs (literatura victoriana), dar am profitat de un expozeu al profei pe o tema deja acoperita ca sa copiez minunatul desen pe o foaie alba. Retineti: nu era o poza. Era un desen. Ceea ce nu am reusit este sa redau expresia ochilor. Sa ma invete un artist cum se face asta!

(maine pozez si desenul din sala de curs pt comparatie. pana una-alta, o poza de pe net)

8 răspunsuri »

  1. Doamne tu Chris, nu te plictisesti deloc la cursurile de pedagogie…mai exerseaza, ca poate la toamna faci singura pe peretii laboratorului de engleza portretul lui Mark Twain! Iar daca afli despre ce este vorba in remediul 606 contra depresiilor Snickers sa-mi zici si mie! Cineva m-a facut curioasa in seara asta! Te pup!

    • nu, cursul asta era de literatura victoriana, de-aia cred ca m-a inspirat sa-l re-creez pe marcu asa cum n-a aratat niciodata :))

      dar vreau sa stiu ce e cu curiozitatea asta pe tine, doamna psiholog?? :P

      • bine zis, marcu asa cun n-a aratat niciodata :)))…original si parca n-ar fi el!…dupa cum spuneam, lucrurile nu sunt niciodata ceea ce par a fi!

        curiozitatea este doua mea natura, nu stiai?! :)…deci ma lamuresti cu remediul 606? :))

  2. Vizioneaza asta http://www.youtube.com/watch?v=oJXQqN8geWs&feature=related. In timpul vizionarii incearca sa gasesti greselile minore pe care le face . Asa cum un profesor este atent la explicatiile elevului . Dupa cateva vizionari o sa vezi ca exista cativa pasi care ar putea fi facuti mai bine. Ceea ce nu stii tu este ca creierul tau deja a invatat dinamica si modul cum se deseneaza in mod inconstient… E o metoda de invatare mai neortodoxa …

  3. impresia de carte de colorat…la ochi e foarte important sa nu uiti de sclipire…acea zona ce sclipeste…cu ajutorul ei vei da ochilor o expresie oarecare…vor parea ca sa uita undeva anume….si spre colturile ochilor ar trebui sa umbresti putin…ca partea alba a ochiului sa nu para blank….din spre colturile ochiului(intunecat) hasurezi din ce in ce mai usor…ca atunci cnd ajungi la iris sa fie spre alb….astfel bilutza aia de ochi va arata so rotunda…check my mobile uploads un FB.. am bagat cateva schite la care lucrez…poate intelegi mai usor ce incerkam sa explic:)

  4. ooooooooh, revelatie treaba cu cartea de colorat! eu am invatat sa desenez asa cu linii de la un pictor de la mare, cascam gura la el cand facea portete si am invatat sa hasurez si sa trag linii asa, neinchise. Doar ca lui ii reuseau niste ochi superbi, so vii (cum ar zice Hrant :P) si reali. Am vazut pe fb, o sa ma inspir :)

Lasă un răspuns

