Vacanta culinara

Standard

Ce-am gatit in vacanta: ciorbe nenumarate din toate legumele, mancare de cartofi, tocanita de ceapa cu pui si mamaliguta, varza calita, ardei umpluti, pilaf cu morcovi, orez cu lapte si scortisoara, cartofi la cuptor cu branza si carnati picanti de oaie, cartofi prajiti cu snitele, salata de toate felurile, burgeri la gratar dupa reteta lui Mazi, cartofi copti cu unt si mirodenii, piept de pui la gratar, ficatei la tigaie, salata de vinete cu ceapa si rosii, dovlecei si ciuperci la gratar cu usturoi, calamari la tigaie cu marinata de usturoi, bruschete cu calamari si, desigur, omleta „cu de toate”.

N-am facut mai nimic dulce (orezul, atat – in rest am avut ca desert fructe si biscuiti) si multe din cele de mai sus s-au adresat in principal unui public tinta format din trei mancaciosi de sexul masculin: tatal meu si doi baieti cu care a zugravit/ reparat/ daramat/ renovat pe aici, maica-mea fiind plecata nitel prin Germania. Asta explica si cantitatea uriasa de ciorbe, eu nefiind ciorbareasa de felul meu, ca si aplecarea catre bucataria traditionala romaneasca „ca sa se sature baietii, sa manance cu paine, sa umflam burtile”.

Am folosit cu drag si spor retetele de pe gustos.ro si le recomand, deoarece sunt clare si eficiente. Am spalat un numar record de oale, cratiti, farfurii & the like (a spalat si tata, trebuie sa-l laud in caz ca citeste mama! :)) plus aragazul, chiuveta, bla bla bla de o suta de mii de ori. Mi-a placut si chiar a iesit totul delicios, desi multe nu asa de sanatoase!

Acum lucrarile s-au terminat si urmeaza o binemeritata odihna :)

A, si taica-meu imi da oficial voie sa ma marit :))) Am trecut testul :D [silly me, habar n-aveam ca e un test, io ziceam ca-i fac lui un bine!!)

Mi-e dor de un somon la buongiorno si poate si de-un cheesecake. In urmatoarea vacanta culinara o sa fac dulciuri, para variar.

P.S. Ptiu, tre sa adaug categorie noua pentru postul asta. Hmm, hmm.

6 răspunsuri »

  1. ia uiteeeeeeeeee! sigur ca NU stiam, dar acum ca stiu I will be stalking you :P

    retete de la mine? gustos.ro e reteta mea (deocamdata, but I’ll get creative, I promise) imi place spanacul tau care arata ca harta lumii!!

    nu te-ai schimbat deloc sunshine, fosta shimmo :xxx esti la fel de nazdravana :)

    La multi ani jucausi, teoreticiana lu’ mama! :*****

  2. Pai hai sa-ti recomand si eu, desi m-ai intrecut de data asta, ca eu de cind cu caldura n-am mai gatit decit supe la blender! Cred ca o sa devin naturista, sa maninc „raw”, de nevoie nu de altceva. Altfel, ma mai inspir la retete de pe bucataras.ro, dar si alea de pe gustos suna bine.

Lasă un răspuns

