21 august 2010

Standard

Zilele astea se fac doi ani de cand am parasit Ipsosul in favoarea scolii. Cu entuziasm, inca de la inceput. Din noaptea in care m-am chinuit sa adorm, nefericita ca de luni incep iarasi un serviciu unde nu vreau sa ma duc, din noaptea aceea cand ma chinuiam sa ma conving ca vreau jobul de PR Manager fara viata personala care mi se oferise pentru ca e cea mai buna oferta, din noaptea aia cand mi-am strigat: ok, daca pr nu vrei, ce vrei? si m-a lovit revelatia: vreau sa fiu profa! – din noaptea aia de ianuarie 2008 a inceput totul.

Asa ca doi ani mai tarziu sunt asezata fix pe acelasi pat, in jurul meu plutesc pasive, tranzitive, unergative si subjonctive impletite cu Edwardian Age si lista lui Ihab Hassan si altoite pe managementul calitatii in educatie, personalitatea elevului, invatamantul incluziv, scopurile, obiectivele si finalitatile educatiei, iar eu privesc acest examen ca pe un commitment ca da, am ajuns unde trebuie, drumul a inceput sa urce si e de bine.

P.S. Partea cu „fix acelasi pat” will also take care of itself. Sa zicem ca n-a fost o prioritate :)

3 răspunsuri »

  1. 2) Inca din 2006 se poate vorbi gratuit de la telefon la telefon insa exista grupurile obscure de interese care au incercat sa impiedice o desvoltare rapid a unui astfel de proces si au facut tot ce au putut ca astfel de informatia sa nu ajung la un numar cit mai mare de oameni Din pacate au fost invins pentru ca deja in Romania foarte multe lume vorbeste gratuit de la telefon la telefon si nu doar de la calculator la calculator Aceasta este o informatia pe care o consideram de interes national si de acea cu permisiune dvs am dori sa facem acest lucru sa fie cunoscut pe blogul dvs iar in cazul in care se doreste aflare mai multe amanunte despre acest va stam la dispozitia http://www.partyboom.net

  2. Pingback: Jocuri de oameni mari | Puzzle

Lasă un comentariu