I’m your biggest fan, I’ll follow you until you love me

Standard

Daaaaa, am luat deful, m-am linistit, m-am reintors la Lady Gaga si la facebook si la Judging Amy, care intotdeauna mi-a placut, dar vara asta l-am redescoperit.

Azi universul a incercat sa-mi faca doua cadouri si eu nu, batman batman. Sa vedeti cum:

1) la o terasa cu pizza buna in centrul vechi, cand am cerut nota chelnerita ne-a spus ca deja s-a platit nota noastra. In loc sa zicem mersi, sa ne ridicam si sa plecam in glorie ca trei doamne ce eram, noi nu si nu, ca e o greseala, ca vrem nota. Juma’ de ora si un milion de nervi mai tarziu, am lasat pe masa banii ficsi calculati dupa meniu si am plecat, fiindca ospataritele inca nu reusisera sa descalceasca misterul notei noastre (sincer, nu mi s-a parut ca se straduiau prea intens) si deja incepeam sa ma simt ca si cum eu as fi fost de vina ca nu le apare lor nota in calculator.

2) de la terasa am luat un taxi spre casa. M-a dus pe drumul cel mai lung (ceea ce pentru mine inseamna intotdeauna ca s-a lins pe bot de bacsis), iar cand am ajuns acasa nici nu-i mergea ceasul. Greseala mea ca n-am verificat inainte sa ma urc. Fireste ca era taxi de firma si cursa fara ceas e gratuita. Eu zic totusi sa-i dau omului, mai ales ca si-a luat tzeapa. I-am dat cat stiam eu ca ma costa de la unirii pana acasa, iar replica lui a fost: „Nu credeti ca sunteti cam nesimtita sa-mi dati asa putin?” Surpriza, nu credeam :d

Ma simt de parca am dormit 5 zile si acum ma dezmeticesc. Examenul a fost nepedagogic in cel mai inalt grad, tintit pe greseli si pe umilirea candidatilor, foarte stresant, foarte greu la engleza, accesibil la pedagogie. Exact invers decat ma asteptam. Bonus, partea cu umilirea – la aia nu ma asteptam si m-a cam intristat, dupa care am iertat-o ca sa pot ramane idealista.

Am castigat foarte mult in termeni de pedagogie si literatura, am citit Jane Austen si Forster pe care nu-i citisem niciodata, am inteles altfel teoria literaturii si critica literara. La limba, ce sa zic, paradigma generativa nu ma multumeste; sunt convinsa ca exista o explicatie mai simpla :)) Stiu ca Laura nu e de acord cu mine :P

Am o intrebare: daca aduci suvenir din Olanda acadele cu marihuana se cheama ca treci droguri peste granita?

Bine, am doua intrebari: Balaura, de ce nu mi-ai adus niciodata acadele din Olanda? =))

Over and out, mi-e somn.

7 răspunsuri »

  1. nu m-am gandit, poate pentru ca nu sunt initiata inca in acest domeniu :p pot sa aduc acadele normale ? :)
    felicitari pentru definitivat x

  2. @ Stitch – multumesc! te rog sa te initiezi si sa devii guru si pt altii :)))

    @ Andra – hop si ea cand a auzit de acadele! :P le impart, da, dar numai cu tine ;)) merci de urari :*

Lasă un răspuns

