Paipira siti

Standard

A venit toamna, au cazut frunzele, s-a facut frig si a inceput scoala. Voiosi, ne-am indreptat la ora 8 catre busul frumos colorat, am urcat, am coborat si-am inceput sa strigam de fericire (si sa ne indopam cu prajituri) pana la ora 4, cand ne-am aburcat iarasi in busuri sa plecam acasa.

Ce frumos a fost in prima zi de scoala!

Acuma, pe lung, a fost super si vremea si compania. Suntem mai maronii (unii, aia de-au ajuns pe la 2 mai :p), mai maritati (apanajul divelor), mai grasi, mai veseli, mai odihniti. Din vacanta cea mare a ramas doar o amintire – ca vantul si ca gandul s-a dus, printre examene si plimbari ici si colo, dupa buget, deh. Ne gandim iarasi sa pregatim clasele, manualele, salile si orele si pe buze ne rasuna vorbe uitate: myp, dp, arii curriculare, optionale, catedra, human ingenuity (din care prima data intelesesem ceva cu genunchi, intr-atat eram de odihnita :)))). E al treilea an pe care il incep la minunata scoala si anul asta imi iubesc jobul si colegii chiar mai mult decat anul trecut. Si mi-e dor deja de copii!

4 răspunsuri »

  1. Sa ai un an cu succes, sanatate, rabdare si impliniri multe!!Inceputul de scoala are mereu farmecul asta de fresh start, cu baterii reincarcate (la cei care nu au avut examene si lucrari peste vara) si carti noi!!

Lasă un răspuns

