Saptamana de 14 zile

Standard

Am inceput un proiect care presupune deplasari la Galati. Mi-a placut orasul, mi-au placut si scolile pe care le-am vazut acolo si oamenii deosebit de primitori si amabili. Dupa o prima saptamana de scoala de 14 zile sunt obosita si aproape ca nu-mi vine sa cred ca maine e LIBER, gen pot sa dorm cat vreau si sa nu ies din casa daca n-am chef. Parca am si uitat cum e sa faci asta, desi mai alaltaieri eram in vacanta si aveam zile cand nu ieseam din casa nici pana la poarta. Ne obisnuim repede cu tot felul de lucruri, asa ca sper ca nu va fi greu sa integrez in rutina cea noua si orele de kangoo jumps si alte chestii pe care mai vreau sa le fac, in plus fata de toata munca de la scoala. Noul an abia incepe – la noi de miercuri, ca sa fie chiar acel 15 septembrie pe care nu-l vom uita niciodata.

Visez la un an scolar linistit si tihnit, cu timp suficient pentru toate pregatirile si activitatile, cu lucruri facute frumos si temeinic, cu consecventa si continuitate, cu rezultate excelente si multa ordine inauntru si afara.

Pentru toti cei care incep scoala luni, un an cat mai bun si usor!

2 răspunsuri »

  1. Iti urez multttt succes in tot ce iti propui in acest an scolar! Sa ai ore active, pline de argumente analizate si privite de din afara cubului! Mult succes! Missing your tok debates:X

  2. Multumesc mult, Hrant! Si mie mi-e dor de entuziasmul tau si cred c-ai observat ca, gen, ti-am adoptat ticul verbal :) Bafta maxima la facultate! Va astept pe 15 septembrie la scoala >:D<

Lasă un răspuns

