galati

Standard

bagaje, chihuahua fericit sa ma vada (incep sa-i inteleg pe stapanii de caini :)), ceai si paracetamol sinus, somn.

si inca mai am de citit 9 pagini dintr-o traducere si de facut dus

azi am simtit ceva cald in piept cand am bagat cheia-n broasca, am intrat in camera, am deschis balconul sa se aeriseasca si mi s-a parut ca nicaieri nu-i mai bine ca acasa

ich bin froh

faptul ca am luat salariul si am siguranta ca-mi voi putea plati chiria si luna asta e un ingredient esential

sa-l ia naiba pe maslow

maine plec la galati

2 răspunsuri »

  1. Asa e! Desi am avut o data un birmanez care cand veneam acasa incepea sa-mi explice ce-a facut el toata ziua. Mai rar asa pisici, dar exista totusi! :) In rest, toate pisicile pe care le-am avut mi-au dat cel mult un „meh. ai venit.”

Lasă un răspuns

