Normal

Standard

Am intrat in normal pentru prima oara de cand locuiesc aici (i.e. o luna). In sfarsit am si eu mancare in frigider, chestii in camara, razatoare si ustensile si detergenti. Am sentimentul de „acasa” tot mai pregnant. E foarte frig in acest acasa – am o aeroterma de la Octi pe care azi am trimis-o sa doarma in deplasare la cineva care avea mai mare nevoie de ea – dar e atat de bine!

Maine imi rasfat colegii cu tagliatele ai funghi, adica paste cu ciuperci si usturoi. Wonderful, lovely si marvelous, trei in unu.

Ça marche.

6 răspunsuri »

  1. Hello! Unde locuiesti? Inteleg ca n-am mai vorbit de peste o luna :) Am incercat sa-ti mai las mesaje pe blog dar n-au vrut sa se lipeasca, poate asta reuseste. Si mie mi-e dor de tine!

Lasă un răspuns

