Greu, da’ repede

Standard

Maine, maine, maine e vineri. Chiar ea – ziua cea mai asteptata din aceasta ingrozitoare saptamana. Maine.

In transa am fost zilele astea, obosita de nu legam doi cu doi.

Abia astept sa dorm.

Azi am vazut la Ro-IFF un film turcesc, „In intuneric” (2009). Am ramas impresionata de figura mamei careia ii era frica sa iasa din casa si incuia cu trei lacate, interpretata extraordinar de Meral Çetinkaya. Mi-a amintit de „Marile sperante” foarte mult, dar si de fosta mea vecina, doamna Vladescu.

Gotta go, desi as dormi.

Lasă un răspuns

