Sfarsit de octombrie

Standard

31. Ultima zi. 31 de zile, 31 de ani.

Maine fac doua luni de cand stau aici. E bine. Nici masinile nu le mai aud. Pe blocurile de vizavi e mereu o lumina calda. Noaptea, luna sta agatata drept in fata geamului meu. De la o vreme nu mai trag draperiile; e prea frumos cerul.

Si nu e orice duminica azi! E o duminica de vacanta! Abia m-am urnit sa fac curatenie, stiind ca am si maine si poimaine timp… Dar nici asta nu e orice vacanta. E o vacanta cu to do list. Iar curatenia trebuia taiata  de pe lista azi.

Mi se invarte-n cap poezia lui Arghezi, Inviere.

Am senzatia de ceva vreme am aripi, doar ca abia acum am bagat de seama.

 

 

4 răspunsuri »

  1. Cause we all have wings, but some of us don’t know why….
    Unul din versurile mele favorite, din unul dintre cantecele mele favorite ale uneia dintre formatiile mele favorite. INXS, Never Tear Us Apart

Lasă un răspuns

