La plimbare, soare, racoare, splendoare, picioare, cotoare? (neh, fara cotoare)

Standard

Azi a fost soare si-am mers la plimbare (etc. etc. – a se introduce celelalte elemente din titlu, mai putin cel deja introdus prin adverbul negativ „neh”) si, desi n-am oprit pe marginea drumului in celebra localitate Boldesti-Scaeni sa cumparam crizanteme ieftine si cartofi la sac de 10 kile, ne-am ales totusi cu putina splendoare (Brasovul, in orice moment al anului), ceva racoare (cand a apus soarele si-am inceput brusc sa deger, dar mai ales in Sinaia, dupa ce toate serpentinele le dormisem ca un pasa infofolita in geaca) si o durere de picioare, binevenita dealtfel.

Am urcat pentru prima data la cele doua turnuri, alb si negru, de la inaltimea carora am facut miliarde de poze, ca orice turist care-si cunoaste datoria, dar am si privit mult in zare, la acoperisurile rosii si la scaunele de plastic alb din balcoanele vechi de sute de ani.

Cand am coborat parcul se umpluse de mirese, de unde am dedus ca e un fel de „Arc de Triumf” al locului. Ne-a atras atentia in special o nunta retro, cu miri si invitati imbracati ca la 1925, cu umbrelute si tot dichisul. Cred ca nuntile deja au devenit din ce in ce mai greu de organizat; nu mai ajung sarmalele mancate la 4 dimineata ca nelumea, acum trebuie sa oferi entertainment, sa aduci taraf sau orchestra de camera, sa faci nunta „retro”, ori „glam”, ori cine mai stie cu ce tema si sa trimiti invitatii acasa cu un mic cadouas (ca-n Ardeal, dar acolo se rezolva de obicei cu un pachetel de prajituri de casa, nu trebuie sa fie neaparat Swarowski implicat in asta). In fine, la vremuri noi, mode noi. Nunta retro era chiar draguta. Cat o fi costat ea in timp, bani si nervi consumati, nu e treaba trecatorului care-o admira. Singura mea problema e ca nu ma pot convinge ca vreau sa trec vreodata de bunavoie prin asa ceva.

Vreau sa merg la salina la Turda, in delta, la Balcic si-n Maramures. Si la manastiri. Si la Sarmisegetuza. Si la vulcanii noroiosi. Si-n Spania. Si-n Danemarca, caci azi am citit despre Danemarca si-am vazut o poza care mi-a placut.

4 răspunsuri »

  1. Pentru asta ‘Singura mea problema e ca nu ma pot convinge ca vreau sa trec vreodata de bunavoie prin asa ceva.’, mi-esti si mai draga! Pune si Dubaiul pe lista, eu inca te mai astept!

Lasă un răspuns

