Frig

Standard

Nu se mai intampla nimic demn de povestit pe blog. Sau nu mai am (iar) chef de povesti.

Probabil ar trebui sa-mi fac un resolution sa scriu in fiecare zi orice, indiferent ce.

Na, pe azi am scris.

Orice.

Dar decat sa scrii orice, nu mai bine nu scrii nimic?

7 răspunsuri »

  1. Ma fascineaza in ultima vreme ca nici tu nu mai ai ce scrie (ca si mine), ca o buna prietena se plange ca se duce la serviciu si de-abia asteapta sa se termine ziua si sa se duca acasa (ca si mine), sau… sau… sau… In cazuri din astea eu zic ca e ceva-n aer. Si de acord cu ultimul rand! Toate la randul lor, draga Chris!

  2. Draga Smila….ai dreptate,dar daca ai vorbi in direct cu mine ti-as asculta cu drag povestile….dar doar in varianta cind ai ceva de spus!
    PS.Sunt la munca in paphos,cipru acum

  3. Frigul asta nu ne place deloc. Unii au o relatie speciala cu „el”, frigul! Le ocupa mult timp din viata si ii face sa se preocupe mult de „el”! Insa cand se transforma in caldura e minunat! Mie imi place cand imi simt talpile reci! Mi-e dor sa mai stam impreuna la o „cafea fierbinte, cu dragoste”…si o portie de papanasi!

  4. Citeste in cartea lui Panikkar ce spune despre cuvant – mie mi s-a parut exceptional. Si mai e si un cantecel traditional din Spania: Eu povestea nu mi-o spun / decat celui care merge la drum cu mine.

  5. Va multumesc pentru vorbele frumoase.
    Madek, trebuie sa ne mai vedem inseamna :)
    Rita, chiar la tine ma gandeam, sa stii :*
    Vasile, multumesc. Bafta multa in Cipru, acolo!
    Meli, a inceput iar sa-mi placa frigul :P
    Catalin, si-nca cate!
    Stela, am sa citesc. Imi place cum suna acest cantecel pe care nu-l stiam. Si-ti multumesc – nu doar pentru carte…

Lasă un răspuns

