A venit

Standard

E aici. O privesc in timp ce scriu si ma minunez cat e de frumoasa. Toate sururburile ii sunt bine stranse, pentru ca punguta cu suruburi venea cu o mini-surubelnita amuzanta, care facea insurubatul o joaca de copii. Are cinci rafturi si-i voi mai darui de Craciun inca doua. Am mai spus ca ma fascineaza rafturile? Acum am!

A venit de la Ikea noua mea biblioteca. Camera a devenit deodata mult mai frumoasa cu ea. Iar eu am reinceput sa citesc.

Langa biblioteca a aparut si o punga mare in care tot strang cadouri. Am deja cateva, dar trebuie sa mai adun.

Azi, venind de la supermarket cu doi dintre elevii mei, rontaiam saratele dintr-o punga. Le-am oferit si lor. Pe drum ne intalnim cu alti doi elevi, mai mari. Automat, le-am intins punga sa ia daca vor. Nu voiau. La poarta, l-am servit pe portar. Atunci, ce-mi aud urechile?

– Auzi, teacher, da’ daca era pe-aici un hobo din ala il serveai si pe el?

Sigur ca da. Eu sunt aia care ia cadouri si pentru angajatii de la parcare. Kindness is contagious.

Trebuie sa decoram clasa de Craciun si va veni si Secret Santa curand. In onoarea lui mi-am mai cumparat niste carti… ca doar am biblioteca.

Mai figureaza pe lista:

– un parfum de la Bulgari (probabil Omnia verde)

– un router, fiindca al nostru da rateuri majore

– doua rafturi

In afara de piftie si sorici, cadourile sunt cea mai tare parte a Craciunului. Desi inca nu-mi vine sa cred ca iar e Craciun!

4 răspunsuri »

  1. pardon, dar ce sunt alea sururburi? cat despre mini-surubelnita amuzanta… ce sa mai zicem, aveti un talent deosebit in a renova realitatea (cu rafturi)

  2. @ Calauza – multumesc!
    @Cata – da!!
    @ Mme Fix Ghetie – iata cum se vede ca cine stie cunoaste, vorba cantecului. Va multumesc si pe aceasta cale (pentru ca existati) si va asigur de cele mai alese sentimente. Veuillez agréer, Madame etc.

Lasă un răspuns

