Luni si vacanta

Standard

E luni, dar e inca vacanta si am ocazia sa vad cum ninge de la geamul meu mai mare decat un televizor HD. Mai am si ocazia sa fac curatenie, sa spal si alte indeletniciri casnice, totul in timp ce cuget c-ar trebui sa ies sa fac ceva cumparaturi fiindca nu am nici apa (nici dupa ce-o bea, clar, fiindca am refuzat cu aplomb sa iau vreo sarma/ salata de boeuf/ friptura/ muratura de la mama, fiind satula la ora cand mi le oferea). Cainele s-a ascuns in plapuma la spatele meu, masinile fasaie pe asfalt, cu greu pot zice ca e liniste, dar totusi e liniste si e bine.

 

Un răspuns »

  1. Si la mine e liniste! Dupa plecarea grecilor nostri ieri, nu am facut decat hibernare si somn! Parca ma lovise cineva cu leuca in cap asa de fleoscait eram! Poate ca se vestea eclipsa asta partiala si la mine in mansarda! Apropo, ai vazut-o? Eu ama avut sansa de la Cel de Sus sa o vad prin ceata fara filtru si am facut si ceva poze, ce-i drept cam proaste dar le-am facut!
    Te pup si mai vb ….si spor la cumparaturi!

Lasă un răspuns

