31 de straini si o nebuna de legat :)

Standard

Intre pupaturi, cadouri, prajituri, sucuri, ore si veselie, ieri am primit o multime de sms-uri de la multi ani. Dar o multime, cateva zeci, incredibil de multe. Plecam la ora, ieseam si telefonul arata 4-5 mesaje sosite in ultimele 45 de minute. Si toate de la numere necunoscute. Printre ele s-au strecurat si cateva de la prieteni ale caror numere le aveam in agenda, asa ca m-am gandit ca celelalte nume poate mi s-au sters cand mi-am schimbat telefonul. Am inceput sa dau mesaje inapoi: multumesc, dar n-am nr tau, cine esti? Nici un raspuns. La un moment dat mi s-a parut ca ghicesc stilul Corinei intr-unul din mesaje.”merci, Corina???” am raspuns. „Nu sunt Corina; nu ma cunosti :)” a venit imediat replica. Nici chiar asta nu m-a bagat la banuieli, totusi.

In pauza mare m-am mirat cu glas tare in cancelarie cum se face ca primesc sms-uri tot de la numere necunoscute. Nici o ora mai tarziu, primesc alt sms, de la alt nr necunoscut, care zicea: „Iti doresc sa ti se implineasca cate o dorinta pentru fiecare sms anonim pe care l-ai primit azi.” Ei na! Eram convinsa ca macar mesajul asta il pot identifica si ca e o farsa de la vreun coleg din cancelarie. Dar nimeni nu recunostea nimic. In bus in drum spre casa, eu dadeam sms-uri inapoi la toate numerele necunoscute, sa le multumesc si sa-i intreb cine sunt!! Nici un raspuns.

Si-abia dupa ce am ajuns la mama si mi-am schimbat cartela in vechiul telefon ca sa identific vreun numar ce poate ramasese stocat acolo (degeaba!), am primit mesajul final, al 32-lea, de la zapacita mea colega de apartament, Ina, care zicea: „31 de necunoscuti s-au adunat azi sa-ti ureze la multi ani. Eu sunt a 32-a” etc. etc

Pam-paaaaaaaaaaaaaaam! Asta da surpriza de ziua mea, in cel mai pur Ina style. >:D< 31 de sms-uri de la 31 de prieteni de-ai ei care s-au amuzat de 1 februarie sa trimita un sms la un nr necunoscut despre care li s-a spus ca e al unei fete care-si sarbatoreste ziua si-i plac surprizele!

Si chiar ca s-au tinut lant surprizele anul asta de ziua mea! Octi [pe care o pup si o iubesc si pe aceasta cale xx] mi-a copt briose si-a facut cocori zuru pe care mi i-a aruncat artistic intr-un cos, alaturi de un tablou cu PUZZLE pictat de ea si de multe bomboane. 32 de cadouri mici, pentru 32 de ani au fost in acel cosulet!

Am mai primit si-o carte de vise, cam incompleta ea cand vine vorba de visele fantasmagorice ori doar amuzante pe care le-auzim zi de zi in bus in drum spre scoala :)) Eu totusi o car in geanta, in caz ca cineva va reusi totusi sa viseze confetti, conspiratie, contabil, contrabandist ori stana, stanca, stofa sau sutien.=))

Prietenele mele minunate au retinut ca de anul asta sunt o doamna, asa ca brusc m-am trezit cu fusta, poseta, inel si cercei – de nu ma recunosc! Si culmea e ca s-au si potrivit culorile, desi ele nu s-au vorbit intre ele. Multumesc si le voi purta cu drag :)

In noaptea de 31/1, fratele meu a migalit ceva sa puna nu-stiu-cati giga de filme pe un hard extern, apoi sa-l impacheteze in gargarite si sa mi-l inscriptioneze, dar a meritat! Daca n-am plans, a fost numai pentru ca era 7 dimineata cand a venit sa ma ia si sa-mi dea cadoul, or daca incepeam cu plansul de la 7, unde-as fi ajuns? (bine, plansesem eu de cu noapte la un e-mail pe care mi l-a scris mama, dar asta nu se pune; mamele astea au un stil de a atinge cele mai sensibile coarde ale sufletului :x) Insa ii multumesc lui Julius!

N-am uitat ziua mea de anul trecut (cand Vaio mi-a daruit-o pe Angela Similea, mai in gluma, mai in serios, haha, iar Octi a pus sa mi se picteze cea mai frumoasa felicitare din lume), nici pe cea de acum doi ani (cand colegii mei mi-au urat la multi ani de pe spinarea unor gargarite pe care le-am pus in rama!), n-am uitat cand Livia ma suna la 12 noaptea „ca sa fie prima”, nici ziua cand Mihai a trebuit sa ii traga de urechi pe cei de la Amazon ca sa livreze „The Gun Seller” a lui Hugh Laurie inainte de 1 martie macar, daca nu de ziua mea! Mi-amintesc perfect ziua mea de 13 ani, cand am avut voie sa aduc acasa trei prietene de la scoala si-am facut o mica petrecere cu Alina, Cristina si Anicuta imortalizata in imagini Polaroid care-au calatorit apoi catre Resita si Germania… Mi-amintesc si ziua mea de 19 de ani. Era vacanta si fetele m-au tarat totusi la facultate, unde m-au plimbat prin sali sub diverse pretexte, in vreme ce in sala noastra de la spaniola se punea de o petrecere surpriza cu tort si muzica… la care nu doar ca am ramas masca, dar era chiar sa am reactia inversa, adica sa plang de furie ca am fost pacalita :)

De fiecare data mi se pare ca mai bine nu se poate si, in fiecare an de ziua mea, imi dau seama ca se intampla ceva, ca valul ala de iubire si good vibe tot creste si nodul ala din gat e de lacrimi de fericire! Nebunii ca cea cu cele 31 de sms-uri, gargarite migalite in miez de noapte, tort si oua umplute (Doamne, exista ceva mai sarbatoresc decat ouale umplute? Pentru mine nu!), telefoane-surpriza, briose delicioase,  prieteni dragi si voie-buna.

N-a lipsit nici anul acesta observatia Adinei, colega mea de mate:

– Cati ani ai facut?

– Treijdoi.

– 32 e putere a lui doi. E doi la a cincea. Esti o putere!

*

V-am zis ca sunt ( si am din ce in ce mai des) momente cand imi vine sa ma opresc, sa inchid ochii si sa dau „save” pentru ca totul e prea frumos? :)

Multumesc.

 

9 răspunsuri »

  1. Pana acum ceva vreme mi se parea ca ziua de nastere e un motiv in plus sa te ascunzi de lume.
    Dar mi’am dat seama cat de frumos e sa ai o zi in care tu esti sarbatoarea, cand toate se invart in jurul tau; te simti altfel.
    Ne oferi atat de multa caldura, si zambete, si dragoste.. Ziua ta a fost o ocazie sa iti aratam ce mult te iubim si noi, in caz ca nu reusim in fiecare zi.

    Love!

    :*

  2. Pingback: You will receive a message from a tall dark stranger | Inozza

Lasă un răspuns

