5.02.2011

Standard

urc si cobor in fiecare zi o multime de spinari de gheatza pe trotuarele si strazile din Bucuresti. merg incet, am cazut doar o data si prefer inghetul zloatei. cumva imi si plac aceste forme de gheatza; sunt periculoase, dar simpatice.

mi-am amintit recent de ceasul de la Atena. nu mai port ceas de vreun an jumate; m-am obisnuit fara.

dar cand ma gandesc la episodul cu ceasul mi-e greu sa leg imaginea Melaniei de atunci de Meli de acum… parca ar fi doua persoane diferite. poate ca si sunt, sau poate ca eu sunt diferita, sau poate ca amandoua, sau poate ca relatia. oricum, a fost frumos si chiar am plans in hohote pentru ca ma atasez de lucruri. acum mi se pare o copilarie, totusi.

intr-o zi la scoala dj-ul care ne pune radio in pauza mare a pus depeche si a fost un trigger sa ascult o gramada de depeche de atunci.

maine dorm. de la o vreme, ca sa fiu sigura ca nu pierd busul matinal, ma trezesc la 6, ma imbrac, imi fac patul, tot (asta-mi ia cam 20 min), apoi ma culc la loc si mai dorm 35 min pana la 6:55, cand sar direct in cizme si ies din casa sa prind metroul.

 

 

7 răspunsuri »

    • cineva a observat ca aveai ceas (1) ca l-ai uitat in baie (2) in loc sa ti-l dea inapoi pe loc, il ia (3) il baga intr-un plic (4) scrie pe plic dubai sau uae (5) plaseaza plicul undeva unde il vei gasi si iti urmareste reactiile cand gasesti plicul (6) dupa ce in tot acest timp te-a privit cum plangeai in hohote de dorul ceasului (7) si daca nici acest sir de sapte comportamente securiste nu ti se pare securist, atunci conchid ca poate iti place securitatea

Lasă un răspuns

