Roses are red, violets are blue

Standard

Poezia pe care-am scris-o pentru concursul de Valentine’s day pe pagina de fb a scolii si nimic mai mult fiindca fug sa ma intalnesc … cu iubita mea :)

te iubesc.
cam atat am avut de spus.
nu stiu de cand si nici pana cand
nu stiu de ce si nici ce conteaza
valentine’s day e o sarbatoare artificiala
…americana
importata
de ce tocmai azi ar trebui sa ne spunem toti teiubesc, la comanda?

dar te iubesc
asta e tot ce vreau sa-ti spun
buna, ce faci? mi-a fost dor de tine. te iubesc
multumesc pentru mesaj, te iubesc
multumesc pentru multumesc, te iubesc
ma gandesc la tine, te iubesc
te gandesti la mine, te iubesc
iesim in oras, te iubesc
vorbim pe mess, te iubesc
nu vorbim, te iubesc
imi zambesti, te iubesc
n-ai timp de mine, te iubesc

unsprezece teiubescuri si mai am si altele
le simt cum infloresc ca pomii primavara
inima mi-e plina de parfumul lor

fiecare lucru isi are vremea lui
dar eu
demult nu ma mai uit in calendar sa vad daca azi e ziua cand se spune teiubesc

4 responses »

  1. abia acum dupa ce am dat pe linkul cu iubita mea imi dai seama ca m-ai tradat. imi pare rau, dar totul s-a terminat intre noi

Lasă un răspuns

