Move to trash

Standard

De vreo doua zile toate ideile de postari care-mi trec prin cap apuca sa vada lumina de cristal lichid a ecranului doar vreo cateva minute, fiind aproape imediat anihilate prin apasarea linkului rosu „Move to trash”.  Ce si-or zice ele intre ele acolo in strafundurile cosului de gunoi al WordPress-ului (loc pe care eu nu cred ca l-am vizitat vreodata) nu stim. Poate ca viseaza sa se sinucida si sa ajunga inapoi pe prima pagina, la lumina, in locul acela aflat imediat sub headerul Puzzle. Poate ca se aliaza cu postarile din arhiva si impreuna pun la cale scheme complicate prin care sa razbata pe prima pagina, ori incearca sa se strecoare nobservate intre postarile – mult mai norocoase – sfarsite in Drafts, in speranta ca vreodata vor fi reluate de o Christina mai ingaduitoare, ori poate mai inspirata.

P.S. Da, am vazut Inception. Aseara.

P.S. 2 Singurul motiv pentru care ma bucur ca l-am vazut e ca acum pot sa-l sterg si sa-mi fac loc pe calc.

P.S. 3 L-am vazut tras din sala si mi-a dat cumva senzatia ca vad un film pe gaura cheii. In plus, muzica era enervanta si se auzea mai tare decat vocile. Asa ca nu m-a prins prea tare, desi a fost draguta ideea cu intorsul cladirilor unele peste altele si mersul pe pereti. Cat priveste revelatia ca viata e vis – sigur ca este.

Lasă un răspuns

