Dar de ce sa te zdrobesti/de stanci

Standard

Pentru ca am asta in cap de cateva zile, azi am mers cu masina la scoala si-am ascultat Quijote. A fost baba mea si-s multumita de ea. Back where I come from, baba se alege in functie de ziua nasterii, de data nasterii ori fix aleatoriu intre 1 si 9 martie, cand vrei. Eu mi-o aleg mereu joi, fiindca m-am nascut joi. Si trisez fiind foarte atenta si la vremea de pe 1, ca sa pot zice „baba mea e pe 1” in caz ca ziua de 1 ar fi mai insorita si mai luminoasa decat cea de joi :D

Dap.

Imi place insorit si luminos. Nu ma prapadesc dupa ninsori, ger sau ploaie. Cum sunt departe de a ma prapadi dupa campania Radio 21 cu romanii n-au valoare, romanii nu sunt buni la pat, romanii nu asta, romanii nu aia care-a aparut pe toate gardurile, cu litere albe pe carpe (fu)negre. Vreau sa vina primavara, sa infloreasca pomii, „sa se invarteasca pamantul si sa se intample ceva nou”, sa trimitem eseurile la ToK, sa asteptam rezultatele, sa-mi creasca copiii.

Azi cand m-am intins pe salteluta albastra de la sala m-am gandit ca asa voi sta si cand voi fi moarta si ca daca as muri acum n-as mai zice „cum?? asta a fost tot??”, ci „multumesc pentru tot – a fost mai mult decat speram”.

Cred ca sunt fericita. [Ciudat :)]

 

Lasă un răspuns

