La lluvia en el pelo me chorreaba

Standard

Narcise, violete de Parma, azalee, apa plata, cafea. Ma doare capul *splitting headache* de ieri incoace. M-a durut si noaptea, in somn, cand am visat scoala, copiii (etern in clasa a 5-a, la fel cum pe frate-meu il visez mereu mic, la vreo 6-7 ani) si niste proiecte de arta care presupuneau scris, tesut, lipit si ochelari.

Mi-e greu sa ma hotarasc unde ma duc/mergem in vacanta de Paste; nu sunt buna la decizii si stau si mai prost la organizare. Sunt curioasa daca ajungem undeva pana la urma, mai ales ca bani nu am. Dar asa am zis si inainte sa plec la Dublin, daca-mi aduc bine aminte.

Habar n-am. Poate de-aia ma doare capul.

Lasă un răspuns

