Un an

Standard

Cand a trecut? :-(

Mi-e la fel de dor de Adina si de Dana ca pe 11 martie 2010. Domnul sa le aiba sufletele in paza.

3 răspunsuri »

  1. Si mie imi este dor de Adina!ma simt vinovata,rusinata si neputincioasa…eram diferite,dar asa multe amintiri ma leaga de ea…Stiti jocul acela „ratele si vanatorul”?a pierdut in jocul cu viata si mingea aceea poate atinge pe oricine.credeam ca avem asa mult timp….

  2. Un an, și încă o lună, și încă o zi…

    Prietenie

    Te păstrez în inima mea,
    Prietenă,
    Floare de crin,
    Floare de nu-mă-uita.

    Sentimentele purtate
    Pentru tine, odat,
    Sunt, azi, ca mușcatele,
    Mai intense și ard.

    Mă alint încă-n vise,
    Cu vorbele-ți dulci,
    Înțelepte și aprinse,
    Ca floarea de ruji.

    Te păstrez, prietenă,
    În sufletul meu,
    Ca o albă garoafă
    Ori o tulipă,
    Mereu.

    Același prieten… pe vecie,

    aleaN

Lasă un răspuns

