book now

Standard

ei, si uite asa ma uit de doojde minute la un buton pe care scrie book now si nu am apasat inca, unu – pentru ca habar n-am cati bani mai am pe card (daca mai am ceva) si doi – pentru ca ma intreb daca vreau sa plec, cat vreau sa stau, sunt sigura-sigura, ce sa caut eu acolo, dar de ce sa nu ma duc, totusi si tot asa.

asa am stat si acum doi ani si acum patru si de fiecare data cand a trebuit sa apas book now pe site-ul easyjet ca sa ma duc la madrid.

oferta lui jose e foarte incurajatoare: tu vino, ca mergem noi la salamanca sau oriunde. mai ales oriunde m-as duce oricand. mai exista si optiunea sa mergem cu bicicletele prin parcul cu teleferic, cum s-o numi el.

dar pana la urma la madrid e bosque de los ausentes, e fnac, sunt cedrii din fata palatului regal, e un parc cu leagane unde iti da voie sa te dai si daca ai peste 13 ani – merita sa apas book now, macar sa vad daca mai am vreun ban pe card!

 

4 răspunsuri »

  1. maaaaadriiiid!
    eu m-am dat în leagăn în parcu de vest (cum vii de la debod spre plaza de espana:D)

    am bifat toate punctele turistice madrilene expuse de tine, nenorocitu ăla de restoran chinezesc de sub plaza espana nu l-am găsit cu nici un chip:-s

Lasă un răspuns

