Picioarele doamnei de la Posta

Standard

Azi am vazut pentru prima data in 32 de ani picioarele doamnei de la oficiul postal din cartierul meu. O cunosc pe doamna de cand ma stiu si mereu am vazut-o asezata, scriind la masina ori taraind la un telex antic. Din cand in cand striga la noi, mai ales prin 94-95, cand mergeam in card sa ne luam alocatiile, „mai taceti din gura, nu vedeti ca numar?” Prin 2001 l-a apostrofat pe amicul nostru Mihaescu: „si mai taci, copile, ca mi-ai facut capul calendar!” „La ce luna ati ajuns?” s-a interesant, impertinent, copilul. Apoi, doct, s-a intors catre Jose sa-i traduca: ” She says I made her head a calendary.” „What?!” Timbre la doamna nu s-au putut cumpara niciodata; doar la colega. Insa am pus de la ea cateva scrisori pentru Jose in plicuri cu bule si cred ca vreodata am platit si facturi acolo.

Azi doamna de la posta mergea pe strada, in pantaloni maro si cizme colorate de cauciuc. Si atunci mi-am dat seama ca era ceva ciudat la ea: avea picioare.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

