Carte si mall

Standard

Azi am vizitat targul de carte din mallul AFI, unde am vazut pentru prima oara carti despre afaceri „de criza”, gen cum sa-ti construiesti ferma de melci, sa cresti ciuperci pelurotus, cum sa-ti deschizi o covrigarie, cum sa deschizi o saormerie etc. Apoi am vazut un DVD cu sfaturi pentru directorii de scoala, iar recomandarea de pe coperta era ceva de genul „expertii in deschiderea unei saormerii se lanseaza acum in domeniul educatiei!”

Mda.

In afara de idei de business pentru saormerii, la targ am gasit tipicele carti pe care le gasesti la orice targ, la 5, 10, 15, 25 si 45 de lei, editura Nemira cu un stand mare, la fel Poliromul si altele cu standuri mai mici; carti de copii si manuale de drept.

Targul e deschis in aceasta noapte toata noaptea, o sa cante si niste trupe al caror nume nu mi-l amintesc.

3 răspunsuri »

  1. … ciuperci Pleurotus :)

    … experții în deschiderea unei șaormerii se lansează acum în domeniul educației… consumatorilor, pentru a adopta un stil de alimentație cât mai sănătos :)

    Totul este cu putință.

    O duminică luminoasă, încărcată de flori,

    aleaN

Lasă un răspuns

