Cer gri si vacute mov

Standard

Milka si Jacobs. Pachet promotional. Premii constand in vouchere de cumparaturi, ciocolata si cafea. Suna bine, nu? Si mie-mi place. Dar cel mai tare mi se pare ca am vazut pachetul in magazin si i-am dat roata o vreme, insa nu l-am cumparat. Si-acum il primesc cadou!

Cu accesoriul din pachet (brosa, esarfa sau poseta) la vedere, am sa ma plimb pe strada pana dau peste caravana Milka (traseul ei e zilnic actualizat pe facebook) si poate ma aleg cu un premiu mare, sau macar imi reinnoiesc stocul de cafea. Oricum beau Jacobs  de obicei si din obisnuinta (as bea Dallmayr, dar prea e scumpa). Intre timp am sa scriu o poveste si pe coffeechat.ro, cine stie de unde sare iepurele cu alte premii?

Imi plac premiile, iar campania Milka si Jacobs se numeste „Daruiesti si primesti”. Daruiesti o poveste si primesti cafea si ciocolata. Te plimbi pe strada cu un accesoriu mov cu verde si primesti vouchere de cumparaturi si alte minuni. E dragut, e vesel, e mov cu verde si ii fac reclama cu drag.

Daruiti, primiti si scoateti-va accesoriile Milka si Jacobs la plimbare!

One response »

  1. Sunt momente cand iti poti chiar dori sa fii un accesoriu Milka daca asta te va scoate la plimbare cu o anumita persoana. Desi combinatia de mov si verde chiar si mie mi se pare catastrofala si nu o vad supotabila decat la unele flori de primavara.

Lasă un răspuns

