Bookfest

Standard

Am fost si la Bookfest, desigur. Am remarcat ca standurile pastreaza acelasi aranjament de doi ani incoace, incat si cu ochii inchisi le gasesti. Doar ca nu prea ai ce cauta acolo – tot de doi ani de zile ofera aceleasi carti, la preturi variind intre 9 si 15 lei [cartile care anul trecut erau 9 lei, acu erau 15. habar n-am de ce; le-a crescut cota]. La Humanitas a aparut un nou volum din jurnalul lui Cartarescu. Si, probabil, mai urmeaza si altele, fiindca Mircea e-n viata, e tanar si tine – probabil – jurnal in continuare. Nu mai bine-si face el blog si de banii aia Humanitasul sa publice si alti autori? In fine.

Tot la Humanitas, Patapievici si Liiiceanu lansau o carte despre Cioran, iar Neagu Djuvara dadea autografe.

Cartile erau infiorator de scumpe (40-50 lei).

Tara invitata e Ungaria, motiv pentru care de la targ se poate cumpara Unicum si vin de Tokai. Alte standuri exotice: ceainaria serendipity, radio vocea sperantei, ghiozdanele jansport.

Oferte: maculatura la kilogram si editura Univers, care nu stiam ca mai exista.

Cred ca m-am vindecat de achizitia compulsiva de carti.

 

5 responses »

  1. Thanks, chiar imi parea rau ca nu am ajuns anul asta la targ, acum mi-a trecut. Oricum nu aveam o lista clara de carti dorite cum se intampla in alti ani, dar asta e dovada de ramolire.
    Ce ti-ai cumparat? Imi place numele ceainariei, o fi fost botezata dupa filmul cu Kate Beckinsale?

  2. @ Catalin – uite ca eu la ebook reader n-am ajuns inca… dar sa stii ca erau la targ si standuri de asa ceva. De calitate sau nu, nu stiu sa-ti zic.

    @ Thelma – ia sa mai treci tu prin Bucuresti sa te duc la Serendipity :) Dupa film i-au pus numele si are o curte placuta unde poti sa bei un ceai (scump) sezand in leagan. :)
    Eu mi-am cumparat Mario Vargas Llosa, Visul celtului si-am mai luat o carte sa o fac cadou, de Neagu Djuvara.
    Sa nu-ti para rau ca n-ai ajuns, a fost un targ slabut.
    Pup!

Lasă un răspuns

