poezia zilei de azi

Standard

in cele din urma m-am oprit la cantecul asta
Raimon mi l-a cantat pe repeat in drum spre Snagov
l-a cantat in fata statuii aviatorilor, la arcul de triumf si pe DN
pe la fantana miorita l-am cantat si eu cu el
la intoarcere il lalaiam amandoi cu patos
dintre toate cantecele de pe noul cd merge cel mai bine cu vocea lui

„intr-o zi am auzit la radio un tip care canta prost,
am crezut ca e vreo emisiune de parodie, dar era Raimon al tau”

dupa-amiaza vesela de mai
cu biclele pe drum accidentat
ne sareau brotaci in cale

n-am in mine nici un atom de om de stiinta
nu observ culoarea frunzelor, soiul copacilor, inductia electromagnetica
totul este pentru ca este si va continua sa fie
iar cand nu va mai fi imi va lipsi, pentru ca ma atasez de tot ce ma-nconjoara

au crescut copiii, s-au nascut altii noi
e mai frumoasa lumea cu ei

dupa-amiaza vesela de mai
oameni frumosi croind planuri frumoase
partener de drum mi-a fost Raimon
lumina mi-a fost si dupa apusul soarelui.

2 răspunsuri »

  1. Ce frumos, Chris!!!! Cuvintele din poezia zilei de azi m-au ajutat sa-mi desenez in minte un tablou foarte frumos, salvator, dupa o zi de luni obositoare si plina de dezamagiri…Asa ca, datorita lor, acum am inceput o dupa-amiaza vesela de mai. Tu ce mai faci? Fericita ca se apropie vacanta mare? Te pup cu drag.

Lasă un răspuns

