As fi vrut sa merg la film

Standard

As fi vrut sa vad „Dancing Dreams,” desi pana acum n-am auzit de Pina Bausch si nu stiu daca filmul merita vazut. Insa ma intereseaza dansul, contactul asta cu corpul pe care eu nu-l am si despre care incerc de la o vreme sa invat cate ceva.

La cinema Studio am deranjat-o pe doamna de la bilete punand-o sa-mi vand bilet cu o ora inainte de inceperea filmului, ba mai si incercand sa platesc cu 50 lei, la care dumneaei nu avea rest. Noroc ca aveam eu marunt.

La ora 5:30 am ajuns sa intru la film, dar am fost avertizata ca filmul nu incepe decat daca in sala sunt minim 5 spectatori. Cand sa ne facem patru, cele doua doamne care cumparasera deja bilet si incercau sa intre in sala au cerut banii inapoi, scandalizate de pretentia absurda: „auzi, cinci! pai ce conteaza ca pui filmul pentru unul sau pentru cinci?” „lasati, ca ploua si o sa intre lumea la film,” ne incuraja o alta doamna, care fusese prima acolo si vedea cu tristete cum sansele de a vedea filmul scad vertiginos.

Pana la urma doamna optimista si cu mine am plecat cu coada intre picioare, caci la 6 fara un sfert casiera ne-a chemat sa ne dea banii inapoi.

3 răspunsuri »

  1. acu’ vreo 3-4 ani merg la cinema Studio sa vad un film;

    cumpăr biletul cu vreo doua ore înainte;

    ma întorc la cinema cu circa zece minute înainte de proiecție, dar la ușa de la intrare era pus un lacăt;

    pe la ora la care ar fi trebuit sa înceapă filmul se adunaseră deja vreo 12 persoane care se întrebau toate wazzap’

    am mai așteptat cred încă vreo jumătate de ora (deh, vacanta, e timp), lacătul era tot acolo, iar înauntru absolut nici o mișcare;

    după care m-am carat, jurându-ma sa nu mai calc in viata mea în hruba aia

    evident, nimeni nu mi-a rambursat vreun bilet

  2. a fost o vreme de care-mi amintesc si eu cand la studio adesea se pune lacatul in miezul zilei, fara nici o explicatie.
    ce ciudat.
    oricum, se pare ca regula cu 5 spectatori nu se aplica peste tot. poate oi fi dat eu peste niste angajate mai tipicare.

Lasă un răspuns

