Domestos distruge toti microbii

Standard

Naiba stie daca. Nu fac reclama la domestos. Oricum mi se pare un nume caraghios, acum ca-l scriu.

Azi m-a prins ploaia si m-a udat binisor.

Apoi m-am dus sa-mi fac unghiile si aproape am adormit pana sa ajunga doamna la al zecelea deget.

Ref la postul anterior, am primit mailuri diverse cu comentarii la adresa incidentului si chiar invitatii la film. Merci, dar nu mai am chef sa-l vad, deocamdata.

In curand e vacanta si iar zicem ce repede a trecut anul asta.

In curand Luca si Sanziana vor zburda la petrecerile de 1 iunie, alaturi de ceilalti prichindei.

E momentul sa-mi fac bagajul.

Lasă un răspuns

