A.

Standard

A.  este o doamna. Are in jur de saizeci de ani pe care nu-i arata, mananca, vorbeste, se imbraca si se poarta ca o doamna. E atenta, manierata, diplomata, perfecta. Cand vorbeste cu tine te face sa te simti destept si special pentru ca reuseste sa reformuleze chiar si cele mai banale lucruri intr-un mod care le face interesante. E curioasa si curiozitatea ei duce intotdeauna la conexiuni si concluzii surprinzatoare. Nu-i scapa nimic, nu uita nimic, pune totul in legatura si in perspectiva. Are o minte ascutita si-un simt al umorului reconfortant, dar, probabil, ceea ce-mi place cel mai mult la ea este felul in care te invata o multime de lucruri inainte de a-ti da macar seama ca ti se (pre)da o lectie. Joi ne-a zis ca un profesor exceptional te impinge dincolo de ceea ce tu considerai a fi limitele tale ultime – te face sa realizezi lucruri de care nu credeai ca esti capabil si ea este un astfel de profesor.

Apreciez la ea rabdarea deosebita, intelepciunea si tactul. Si sunt recunoscatoare ca am putut sa petrec un weekend in compania ei – weekend in care simt ca mintea mea s-a mai largit un pic, au mai cazut niste panze de paianjen si am invatat nu doar lectii despre educatie, ci o lectie de educatie in sine.

Si mai sunt tare tare recunoscatoare pentru colegele mele minunate, cu care am lucrat in acest weekend la Galati.

 

2 responses »

Lasă un răspuns

