Milotina

Standard

Suna ca un cantec popular, dar este o balta pe  langa Lehliu, in jud. Calarasi. Azi am fost acolo cu elevii la un concurs de pescuit si-am luat pentru prima data o undita in mana. De fapt o lanseta. La capat era atarnat un vierme minuscul, care provenea dintr-o cutie cu viermi viermuitori si albi. Un copil mi-a aratat cum s-o arunc si sa urmaresc daca pluta se scufunda sau nu. Si nu dupa multa vreme pluta s-a scufundat si-am capturat un pestisor minuscul despre care mi s-a spus ca se numeste sabioara. L-am aruncat inapoi in apa. Mirosea a peste si mi-a lasat un solz pe mana. Cu acel solz norocos voi strabate mari si tari si, ori de cate ori voi avea nevoie de ajutor nu trebuie decat sa duc solzul la gura si sa fluier.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

