Fata de la marginea vietii

Standard

Imi place unde stau. Imi place sa merg pe jos spre casa, sa casc gura la statuile din piata revolutiei, sa bag cheia in broasca si sa chem liftul. Imi place mirosul teilor, zgomotul masinilor, perna mea de la ikea. Imi plac florile (acum am patru: violeta, primula, una nenumita si un bambus).

Imi place unde sta Julius. Imi place gradina (am de gand sa-mi petrec cateva zile din vacanta acolo), imi place drumul, imi place ca piscina de la Snagov e foarte aproape.

Imi place unde lucrez. Imi plac colegii mei, imi place drumul spre scoala cu busul, imi place ce fac.

Se mira lumea ca eu vorbesc de finaluri de an in iunie, dar e sfarsit de an scolar si e timp de reflectie si adunare de idei pentru la anul. A fost un an asa cum mi l-am dorit: mai inchegat si, parca, foarte scurt.

In vacanta vreau sa merg la mare, multe zile la mare. Si sa traduc o carte si sa scriu povesti.

Lasă un răspuns

