„But they say it’ll work out fine”

Standard

De cate ori zbor cu avionul si ni se prezinta procedurile de siguranta simt o emotie deosebita in acelasi punct. Este punctul in care se aminteste de posibilitatea unei depresurizari a cabinei, caz in care mastile de oxigen vor cadea – ni se zice – din tavan si n-avem decat sa ni le fixam pe nas. Apoi, cu aceeasi voce sau cu o alta, mai dramatica, se precizeaza: Mamele cu copii mici isi vor fixa mai intai propria masca.

In alta ordine de idei, n-am mai avut ce scrie pe blog si de aceea nici n-am mai scris. Puteti uita sa intrati peste vacanta :), dar sper sa va intoarceti in septembrie! (asta apropo de cineva care mi-a zis ca de cand nu mai scriu, deja uita sa intre)

Si daca n-ati citit pana acum blogul Danei, va invit si va doresc lectura placuta!

Un răspuns »

  1. A, eu nu uit, intru de fiecare data cand am treaba pe net, dar inteleg daca blogul se leneveste in vacanta, asta mi se intampla si mie.:)

Lasă un răspuns

