August

Standard

Ei, acu mi-am dat seama de jocul de cuvinte august/ au gust [strugurii, de ex], care poate explica de ce-mi place mie  numele lunii asteia, in vreme ce luna insasi (august) imi displace cu desavarsire.

August e cea mai scurta luna de vacanta, trece ca vantul si ca gandul si tot ce-ti amintesti vreodata despre ea e ca „era cald”. August mi se pare o luna rosie (iunie si iulie sunt albe, septembrie e galben-maroniu, martie e verde) si nu-mi plac lunile rosii.

Am intrat insa in triada Suzi – Getitza – Mih (zile de nastere inlantuite, 7-8-9 aug), care e un alt motiv pentru care aceasta luna imi place. Si pe 2 aug a fost ziua Florentinei, colega mea de banca din liceu, careia ii doresc la multi ani pe blog, fiindca altfel nu mai stiu cum sa dau de ea!

N-ar trebui sa ma plang tocmai eu, mai ales ca augustul asta e mai lung ca cel din 2010 cand am avut examene. Acum zilele mi se astern in fata pline de posibilitati, iar posibilitatea la care apelez cu predilectie este „The Big Bang Theory” (sezonul 3) ;)), dar azi am studiat si la greaca, repetand ca papagalul propozitii dupa niste inregistrari de pe livemocha.

Sunt iar intr-o faza in care postez tot ce-mi trece prin cap, nu mai astept sa gandesc ceva destept. Mi se intampla prea rar si se prafuieste blogul.

6 responses »

  1. Luna august a fost numita in onoarea imparatului roman Octavian Augustus („preamaritul”) pentru ca in luna a VIII a a anului l-a invins pe Marcus Antonius la Actium.Si eu am foarte multi sarbatoriti in aceasta luna.La multi ani pentru lei si leoaice!
    Pupici

  2. mie mi-a placut asta cu „preamaritul”…deci de acum incolo stiti cum sa ma strigati, „Premarita Melylili” :)))…altfel nu mai raspund!

Lasă un răspuns

