Life in a day

Standard

Am inceput sa vad aseara „Life in a day”. Este un documentar realizat pe baza a zeci de mii de filmari trimise de oameni din toata lumea, toate realizate in aceeasi zi: 24 iulie 2010.

Am vazut doar primele 50 de minute, in care am reusit sa rad, sa ma lipesc cu urechea de calculator ca sa aud in ce limba se vorbeste (subtitrarea preciza doar „man speaking in native language”), sa atipesc, sa tusesc discret pentru a nu lasa sa se vada ca-mi curg lacrimile si sa visez. Inainte de a-mi face o parere vreau sa vad filmul pana la capat. Ceea ce am vazut aseara a fost inceputul, adica noaptea, rasaritul soarelui si dimineata, cand oamenii dorm, se trezesc, beau cafea, nasc sau se nasc, merg la munca ori la camp, ori cu caprele, ori fac yoga, gimnastica, jogging, se muta, sarbatoresc sau se revolta. Montajul pare sa urmeze momentele zilei, astfel incat ma gandesc ca urmeaza pranzul, seara, noaptea, iar momentele care se succed sunt grupate tematic; am vazut desteptarea, inviorarea, nasterea, munca, sarbatoarea si astept sa vad daca se stabileste – asa cum banuiesc – vreo asociere intre seara si moarte.

5 răspunsuri »

Lasă un răspuns

