Maine e 15 septembrie

Standard

In ultimele doua saptamani ne-am pregatit de inceperea scolii. Am facut cursuri, ne-am aranjat clasele, am facut schimb de scaune si de mese, ne-am printat, plastifiat, tradus, asezat, scos si pus la loc o multime de texte pe pereti. Ne-am intrebat daca avem o clasa vie sau nu, daca copiii au ce sa invete doar sezand in banca sau nu, am facut questions si connections fara sa ajungem la intentions, ne-am testat psihologic si ni s-a actualizat fisa medicala, am asezat carti si manuale in rafturi si pe banca, s-au facut drumuri la ikea, carrefour, bricostore, am mobilizat soferii, femeile de serviciu, portarii si directorii, ne-am agitat si am depanat amintiri cu elevii, am incercat pentru noii colegi sa facem sa fie totul limpede si lin, am strecurat si niste ore de muzica printre, am descoperit cat de bune sunt icrele de la Tia, am plans la Britain’s Got Talent, ne-am facut planificarile, orarele, listele cu elevii, numele claselor, am fost secretare/i, profesori si elevi.

De maine incepe scoala! Noi incepem chiar pe 15, cum zice la carte. Si ma bucur ca o sa-mi revad copiii (clasa a 8-a acum! cum trece timpul!) si am senzatia ca sunt ca un marinar care de luni de zile se tot pregateste in port pentru marea iesire pe mare, pana cand nici el nu mai crede ca se va chiar intampla, desi stie ca in ziua x la ora x fluxul va fi suficient de puternic ca sa poarte cu el corabia catre alte tarmuri.

Maine marea navaleste peste noi si ne ia pe sus. Abia astept!

5 răspunsuri »

Lasă un răspuns

