Je suis, tu es, il est

Standard

Au crescut copiii si au nevoie de noi in alt fel. Si e asa de greu sa scapi de ochelarii prin care-i vezi tot copii!

Au atitudine, talente, ochi dati peste cap, usi trantite si manifestari colerice. Nu mai au 10 ani, ci 14. Se intereseaza de sex, incearca sa traga dintr-o tigara, ori refuza cu totul sa coopereze cu orice adult.

Sunt adolescenti ca la carte, iscusiti in a negocia termenii si conditiile care le convin, santajisti, manipulatori, tristi fara motiv, neintelesi – sunt fiinte care-si cauta locul si rostul in fel si chip si sunt doisprezece.

Eu ii vad intre sase si opt ore pe zi, parintii lor ii au acasa in restul timpului si nu le e usor. Nici mie. In ultimele saptamani am avut multe zile in care m-am plimbat pe strazi, in speranta ca aerul racoros imi va limpezi capul si deciziile. Cat de cat, am reusit.

Ce va fi mai departe, vom vedea.

Eu tot ii iubesc :)

5 răspunsuri »

  1. Imi amintesc de zilele si anii cand si eu eram in aceeasi ipostaza ca tine! Incercam sa ma dau peste cap ca totul sa fie bine! Imi amintesc eternele discutii cu unii parinti, ignoranta altora si totusi aveam rabdarea, dragoste si intelegerea pentru a le fi aproape deopotriva prieten si/sau parinte!
    Multi au inteles mesajul meu, multi l-au ignorat! Sunt insa multumit ca am luptat si muncit pentru mine si pentru ei!
    Capul sus si mult curaj iti doresc! Iti spuneam ca aceste clase (VII si VIII) sunt cele mai dificile. Hormoniada este cea care ii tulbura atat de mult in cuget, simtire, comportament si vorba!
    Hai ca stiu ca poti si nu trebuie sa te lasi cernuta de niste gazulite ca ei! Arata-le cine este uliul! Cine ii protejeaza si cine ii ghideaza asa cum trebuie!
    Pupici.

Lasă un răspuns

