A fost o seara

Standard

Nu traduc. Din cand in cand imi amintesc de carte si ma sperii cat de putin am tradus, cat de putin timp mai am. Dar o sa-i dau de capat.

E dezordine in jurul meu; am bagat rufele la masina cu un servetel prin buzunarele pantalonilor si au iesit cu firimituri de hartie pe ele; cartile s-au imprastiat pe jos, inca nu mi-am desfacut bagajul si in general e un mini-haos in camera mea. Mini, pentru ca am o camera mica.

Saptamana trecuta am chiulit de la greaca. Se facea prima lectie, pe care eu o facusem si m-as fi plictisit.

Imi suna in cap Lhasa cu „El pajaro” si, in tot acest haos, mi-e bine.

2 responses »

Lasă un răspuns

