Lectii

Standard

O lectie pe care nu o invat, indiferent de cate ori mi se preda, este nu-mi tin – vorba zicalei – toate ouale intr-un singur cos. Desi o tot primesc de patru ani, continui sa astept totul de la singurul cos, care mai mereu e gol, iar cand pica vreun ou in el, imediat se face omleta.

O alta lectie foarte dificila e sa invat sa primesc. Desi sustin ca principiul meu e „Cand am, dau si cand n-am, cer”, realitatea e ca mi-e foarte greu sa cer si cand primesc ma simt vinovata, de parca oricum n-as merita. Cu datul, insa, ajung in extrema cealalta, aia in care Jose imi zice (si ramane antologica vorba lui) „uite ce frumoasa e cana asta, sa nu te prind ca mi-o iei, nu o vreau!

In afara de astea, sunt si lectii pe care le invat: de greaca, de exemplu. Si cum sa faci haz de necaz 4.0.

Lasă un răspuns

