Flori

Standard

N-am crezut ca voi ajunge sa deosebesc vreodata florile cu frunze care, acasa la parintii mei, impanzeau tot locul. Mie-mi plac florile cu flori, ziceam, mie sa-mi dati frezii, garoafe, trandafiri si crizanteme, nu ficus, bromelia, primula si alte nume fistichii.

Dar m-am mutat la casa mea si am primit numaidecat si doua ghivece, apoi pe-al treilea si uite-asa primula, violeta de Parma si guzmania au intrat in viata mea. Leandrul a venit mai tarziu, iar pe el l-am cerut chiar eu de la ai mei, fiindca-mi place mult cum infloreste. Apoi mi-am cumparat si-un bat de bambus, care a facut de-acuma mustati mari.

A trecut un an si florile mele cresc si infloresc. Asa cum se intampla, acum ma uit la magazine dupa ghivece de flori si nu mi se mai par doar colectii de frunze verzi de diferite forme si marimi.

2 răspunsuri »

  1. Interesant! si sa intri si in lumea lor sa le descoperi frumusetile si limbajul….atunci ai sa le iubesti si mai mult! E taaaaare frumoasa lumea lor! Si mai ales limbajul pe care-l folosesc…parfumul, culoarea, forma…
    Da! Te felicit ca le descoperi sau redescoperi!

Lasă un răspuns

